زومیت | بلاگ

زومیت

ساخت وبلاگ
خرید فالوور اینستاگرام

افرادی که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، به خوبی می‌دانند که بالا رفتن تعداد فالوورها در شبکه‌های اجتماعی، ارزش یک اکانت مجازی را تضمین نمی‌کند. درعین‌حال، افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، مزایای زیادی دارد. برای مثال مردم قبل از فالو کردن یک اکانت اینستاگرام ، به تعداد فالوورهای آن نگاه می‌کنند و هرچه تعداد فالوور اینستاگرام بالاتر باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری آن پیج  را فالو کنند، افزایش می‌یابد. بنابراین، تعداد فالوورهای اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی، تأثیر زیادی بر بازدهی آن‌ها دارند. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم راه‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، مانند خرید فالوور اینستاگرام را  باهم بررسی کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

این روزها اینستاگرام تبدیل به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از برندهای تجاری شده است. به همین دلیل هم هست که افراد زیادی به خرید فالوور اینستاگرام، به‌عنوان یکی از روش‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فالوورهای زیادی ندارند و نمی‌توانند حضور اجتماعی قوی برای کسب‌وکار خود به نمایش بگذارند، ممکن است به فکر خرید فالوور اینستاگرام افتاده باشید. زیرا هرچه فالوور اینستاگرام شما بیشتر شود، فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران پیدا می‌کنید. در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از سؤالاتی که معمولاً برای کاربرانی که می‌خواهند فالوور اینستاگرام بخرند، ایجاد می‌شود پاسخ دهیم.

آیا امکان خرید فالوور اینستاگرام واقعی وجود دارد؟

زمانی که برای پیج خود فالوور اینستاگرام خریداری می‌کنید، تعدادی اکانت، شما را فالو می‌کنند که فقط برای همین کار ساخته شده‌اند و قرار نیست هیچ‌گونه واکنشی نسبت به پست‌های شما از خود نشان دهند.

بعضی از این اکانت‌ها، کاملاً شبیه اکانت‌های تقلبی به نظر می‌رسند. یعنی ممکن است در بخش نام، فقط عدد وارد کرده باشند و شاید یک یا دو پست هم با مفهوم «خرید فالوور» در صفحه‌ی خود داشته باشند. بعضی دیگر هم ممکن است شبیه اکانت‌های واقعی باشند و تعدادی عکس، فالوور و حتی کامنت هم داشته باشند.

نحوه‌ی خرید فالوور اینستاگرام رایگان

از همان ابتدای کار، ممکن است فکر بسیاری از ما به سمت خرید فالوور اینستاگرام رایگان برود. خیلی از ما مدت‌ها به دنبال پیدا کردن برنامه‌ای که به‌صورت رایگان فالوور اینستاگرام در اختیارمان بگذارد، می‌گردیم و زمان زیادی را صرف این کار می‌کنیم. بهتر است بدانید که برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، باید مقداری هزینه کنید! برنامه‌هایی که وعده‌ی خرید فالوور اینستاگرام رایگان به شما می‌دهند، قابل استفاده نیستند و بعد از مدتی با بلاک شدن برنامه از طرف اینستاگرام، شما فالوورهای خود را از دست می‌دهید.

فالوور اینستاگرام بدون ریزش

راه خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، باید از طریق سایت‌های مطمئن اقدام کنید. سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها فالوور اینستاگرام بخرید و نگران بلاک شدن از طرف اینستاگرام و ریزش فالوورهای خود نباشید. از جمله این سایت‌ها می‌توان به جی‌فالوور و گلدفالوور اشاره کرد.

زومیت...
ما را در سایت زومیت دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 10:21